Analiza rzeczywista i zespolona -- Wydział Matematyki (wykład)

wtorki, 15:15--16:55, C-11/2.11.
Ćwiczenia: dr Karol Szczypkowski, czwartki, 17:05--18:45, C-11/2.11.

Listy zadań: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

Literatura

Przede wszystkim książka Rudina o tym samym tytule, co nazwa kursu.
W części wykładu o mierze Hausdorffa będziemy korzystać z książki Real Analysis(2nd Edition), A. M. Bruckner, J. B. Bruckner, and B. S. Thomson, ClassicalRealAnalysis.com (2008) dostępnej tutaj w formie pdf.

Zasady zaliczania
Aktywność na ćwiczeniach

Na liście obecności studenci wpisują, które zadania przygotowali. Można otrzymać 2 punkty za zadanie poprawnie rozwiązane na tablicy (*), oraz 1 punkt za zadanie przygotowane, które ostatecznie na tablicy rozwiązał ktoś inny. W przypadku, gdyby ktoś fałszywie wpisał, że był przygotowany do jakiegoś zadania, a nie potrafił go rozwiązać (*), dostaje -5 punktów i traci wszystkie obecne i przyszłe punkty za przygotowane ale nierozwiązane zadania. Tzn. ktoś, kto wpisał się na listę musi być gotowy do pokazania rozwiązania na tablicy, rozwiązanie nie musi się okazać poprawne. Gdyby ktoś się zorientował w trakcie ćwiczeń, że zgłoszone rozwiązanie zadania jest niepoprawne, powinien to od razu zgłosić.
(*) przepisanie z kartki nie liczy się jako rozwiązanie!

Kartkówki na ćwiczeniach

Będzie ich 5, na każdej do zdobycia 5 punktów.

Kartkówki na wykładzie

Będą 3, na każdej do zdobycia 5 punktów.

Kolokwium (ustne) na konsultacjach

W czasie semestru każdy powinien pochwalić się swoją wiedzą z 1--2 większych fragmentów wykładu (będą podawane na bieżąco na wykładzie, zasadniczo fragment będzie obejmował materiał 3--5 wykładów). Za każdy wybrany fragment będzie można otrzymać od 0 do 3 punktów. Na ocenę pozytywną potrzeba dobrze opanować co najmniej jeden fragment, na dobrą plus lub wyższą -- co najmniej dwa fragmenty. W przypadku zdawania kolokwium z dwóch fragmentów, należy jeden z nich zdawać u wykładowcy, a drugi u prowadzącego ćwiczenia. Osoby zdające tylko jeden fragment mogą wybrać, u kogo go zdają.

Oceny

Jeśli ktoś ma mniej niż 20 punktów łącznie, lub nie opanował żadnego fragmentu wykładu w stopniu wystarczającym do zdania kolokwium, ma ocenę niedostateczną. W przeciwnym razie ocena wynika z tabelki.

opanowane fragmentypunktyocena
1 lub 2 [20, 25)dst
1 lub 2 [25, 30)dst+
1 lub 2 [30, 35)db
1 [35, ∞)db
2 [35, 40)db+
2 [40, ∞)bdb
w górę